מהי מערכת CRM?
תוכנה לניהול קשרי לקוחות מוגדרת כמערכת CRM- CUSTOMER RELAIONSHIP MANAGEMENT. תוכנה זו מהווה כלי ניהולי לשימוש ממוחשב בארגונים, חברות ועסקים גדולים, בינוניים וקטנים כאחד. מערכת CRM הינה תוכנה המאפשרת לכם לעקוב אחר כל הפעילויות של החברה, החל מפעולות הקשורות בהנהלת חשבונות ועד לפעולות הקשורות במערך השיווק והמכירה של בית העסק.
המערכת מארגנת ומנהלת עבורכם את כל המידע החיוני לכם לצרכי שימור לקוחות וגיוס לקוחות חדשים, וכמו כן, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון נתונים סטטיסטיים לצרכי גיבוש אסטרטגיות מכירה מתקדמות. מערכת CRM מאפשרת לכל בית עסק העושה בה שימוש את האפשרות לזהות באופן מיידי את אפשרויות הגדלת ההכנסות, וזאת באמצעות כלים מתקדמים המעמידים לרשותכם דוחות אנליטיים אודות תנועת הלקוחות שלכם בכל רגע נתון.
מערכת CRM מיועדת לכל בית עסק בכל תחום ובכל סדר גודל. ברוב המקרים, המערכת מותאמת לצרכי הלקוח (בית העסק) ומספקת לו תכנים ונתונים הרלוונטיים לגביו על פי הגדרת המערכת בעת התקנתה. בין יתר הפונקציות אותן ניתן ליצור באמצעות המערכת תמצאו:
אפשרות לנתב את כלל דרכי יצירת הקשר שלכם עם הלקוחות למקום אחד
אפשרות לזהות לקוח פוטנציאלי למוצר או שירות מסוים המוצע על ידיכם- תוך כדי התייחסות לרכישות אותן ביצע הלקוח בעבר
אפשרות להנפקת דוחות לצרכי ניתוח נתונים
אפשרות להתוויות שיטות עבודה מתקדמות בתוך בית העסק
אפשרות לממשקי ניהול מגוונים, לרבות, ניהול מלאי, ניהול ספקים, ניהול כח אדם, הנהלת חשבונות ועוד.
מערכת CRM – הכול במקום אחד!
היתרון המשמעותי והבולט של מערכת ה-CRM נמצא בעובדה שהיא מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות במקום אחד. את כל המידע, הטפסים והמסמכים השונים הקשורים לצרכי ניהול קשרי הלקוח, תוכלו למצוא במקום אחד המרכז עבורכם את כל המידע על בסיס היסטוריית הצרכן. מערכת CRM מאפשרת לכל עסק להתנהל באופן מאורגן יותר ואף מדריכה את המשתמש במערכת לבצע פעולות הדרגתיות שלב אחר שלב.
זה הזמן לייעל את מערכות השיווק והמכירה שלכם, זה הזמן להתקדם לתוכנת ניהול קשרי לקוחות-מערכת CRM, וליהנות מכל היתרונות השיווקיים והניהוליים כאחד.
לממאמרים בנושא הפקת חשבוניות לעסק
כל הזכויות שמורות crm-software.co.il © 2011