רכישת CRM - השקעה נבונה
ציפייה לרווחים או התייעלות עסקית הגיונית כאשר רוכשים תוכנה כמו CRM. הלקוחות שרוכשים את התוכנה מצפים להפיק ממנה תועלת כזו או אחרת. הם שמחים לגלות כי המערכת מחזירה במהרה את ההשקעה הכספית ומצליחה להפוך לכלי עזר חיוני. השווי הרב של המערכת בא לידי ביטוי בייעול תהליכי עבודה, ניצול טוב יותר של משאבים, שיפור אחוזי המכירות, שיפור השירות ללקוח והגדלת תפוקת העבודה. מערכתCRM משמשת כמראה לכל המתרחש בבית העסק, היא מעניקה את המידע הדרוש בזמן הנכון לקבלת ההחלטות הנכונות.
סקרים שבוצעו בקרב המשתמשים במערכת ה- CRM מביאים עמם תוצאות מעודדות. בעלי העסקים מפיקים יתרונות רבים מהתוכנה במישורים רבים. בראש ובראשונה נציין כי ה- CRM מביאה לשיפור משמעותי בסדר היום וארגון הנתונים. פעמים רבות הבעיה העיקרית של ההנהלה היא הצפה במידע מיותר. המערכת מציגה את המידע הדרוש בזמן אמת ללא כל הסחות דעת. גם כאשר המנהל מוצף בניירת ועבודה, הוא מצליח להסיק מסקנות תוך עיון בדוחות ה- CRM. הסיבה לכך טמונה בפשטות בה מוצגים הדברים.
לא עוד ניירת!
מערכת CRM מעודדת את העובדים לחדול משימוש בניירת, קלסרים, מדפסות ותיוק. אין כל סיבה לעשות זאת כאשר יש ברשותם מערכת ממוחשבת כה חכמה וידידותית למשתמש. המערכת מסוגלת לשלוף בעבורם את הנתונים הדרושים להם, לתייג את המסמכים, להציג היסטוריה של פניות, לפרט פרטים ליצירת קשר ולקבוע סדר עדיפויות ברור. מערכת CRM היא הרבה יותר ממערכת לניהול זמן, קשרי לקוחות ומעקב אחר תפוקת עבודה, היא כלי ניהול ארגוני רב תחומי בפני עצמה.
מערכת קשרי לקוחות ממוחשבת
אם תנסו לתאר מערכת אידאלית לניהול קשרי לקוחות תמצאו את עצמכם מתארים את ה-CRM. היכן תוכלו למצוא עוד מערכת שמסוגלת לאסוף בעצמה מידע אודות הלקוח, לעקוב אחר דפוסי צריכה והתנהגות, למנות העדפות, לחשב את מידת שביעות הרצון, לדרג את טיב השירות לו זכה כל לקוח ועוד. בעזרת CRM ניתן לזהות לקוחות בעייתיים או לקוחות שצפויים לנטוש אתכם לטובת המתחרה כבר בשלב מוקדם. אבחון מוקדם יאפשר לכם למנוע את נטישת הלקוח, שימור ומתן שירות טוב יותר לכלל לקוחות החברה.
כל הזכויות שמורות crm-software.co.il © 2011