כשהעולם שלנו משתנה כל הזמן, אנחנו זקוקים לכלים שיכולים להתאים עצמם לשינויים הללו ולבצע עוד ועוד התאמות לחידושים ולטכנולוגיות הרבות שמציפות אותנו. מערכת CRM יעילה צריכה היום להתמודד לא רק עם ניהול קשרי לקוחות, אלא עם נושאים רבים נוספים, כדי שתאפשר לארגון להפיק ממנה את המיטב.
תפקידן של מערכות CRM כבר מזמן לא מסתכם רק בעניינים של ניהול קשרי לקוחות. כמו כל עובד או כל תוכנה אחרת שקיימים היום, החברה מצפה גם ממערכת CRM לדעת לבצע מספר פעולות שלא כולן מתרכזות אך ורק בתחום אחד. כך, תמצאו כי היום מערכות מסוג זה מסוגלות לעשות דברים רבים נוספים.בין היתר מערכת crm יכולה לשמש על תקן של תוכנה לניהול פרויקטים.
חברות רבות מציעות היום מערכת CRM שיודעת לתת לארגון את כל מה שהוא צריך, כדי לבצע ניהול פרויקטים בצורה מושלמת: ניהול שעות העבודה של כל איש צוות, ההשקעה והרווחיות של כל פרויקט וההתקשרות הכספית מול הלקוח. הכל יכול להתנהל בקלות בעזרת מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות.
כיום, מבין השימושים של מערכות CRM בשוק (מלבד כמובן הייעוד המרכזי של ניהול לקוחות), הנפוץ ביותר הוא ניהול פרויקטים. מאחר והתפעול של מערכת כזו הוא קל ופשוט, רבים מנצלים אותה גם למטרה הזו. אבל היא יכולה לעשות עוד מספר דברים שיועילו בוודאות לכל ארגון.
אחד היתרונות שמאפשרים ניהול פרויקטים במערכות CRM, הוא ניהול המשימות: דיווח שעות העבודה, התקדמות כל שלב והמצב של הפרויקט בכל רגע נתון. זהו סעיף חשוב מאוד שהוא חלק מניהול הפרויקטים עצמו. בעזרת המערכת ניהול משימות, ניתן לחלק משימות לכל עובד או לפרק פרויקט למספר משימות ולחלק אותן בין העובדים.
כל הזכויות שמורות crm-software.co.il © 2011