פעם (בעבר הלא רחוק) אם מנהל בכיר היה רוצה להעביר משימות לאנשי ביצוע שונים הפועלים תחתיו, הוא היה נדרש להכין מצגת מסמכים מפורטת, לכנס ישיבה, לבזבז זמן עבודה יקר עם הסברים לאופן ביצוע המשימה וכדומה. כיום, באמצעות מערכת - Mybusiness CRM, כל בעל עסק יכול ליהנות ממודול המשמש כ-תוכנה לניהול משימות, דרכה ניתן להעביר באופן מסונכרן על גבי רשת האינטרנט את כל פרטי המשימות, דרכי ביצועה, לוחות הזמנים וכדומה.
תוכנה לניהול משימות היא למעשה כלי טכנולוגי המאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות הטמונים במערכת - Mybusiness CRM, ואשר כוללים בין היתר:
כמו כן, מערכת Mybusiness CRM, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון נרחב של מודולים נוספים לצרכי ניהול העסק והארגון, וכל זאת, ללא צורך בהתקנת תוכנות, תחזוקם ושדרוגם באופן השוטף. מערכת Mybusiness CRM, הינה מערכת המתבססת על טכנולוגיית ה-WEB, והיא מאפשרת לכם יכולת התממשקות מכל נקודה בה תמצאו, וזאת בתנאי, שעומדת לרשותכם נקודת חיבור לרשת האינטרנט. הכניסה אל המערכת מתבצעת באמצעות הזנת שם משתמש וסיסמה, והמערכת פועלת על פי הגדרות אבטחת מידע מתקדמות במיוחד.
תוכנה לניהול משימות המיושמת כחלק אינטגראלי ממערכת Mybusiness CRM, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם, לנהל את אופן ביצוע המשימות השונות על הצד היעיל ביותר, המהיר ביותר והמקצועי ביותר. את מערכת ה- Mybusiness CRM ניתן להתאים לכל ארגון, בהתאם לצרכיו ודרישותיו והיא כוללת פונקציות מתקדמות רבות, היוצרות סביבת עבודה מקצועית ויעילה, הנדרשת לצורך ניהול משימות תקין בארגון או בבית העסק.
אם גם אתם רוצים להתקדם לשיטת ניהול משימות מודרנית הנתמכת בסביבת עבודה טכנולוגית, זה הזמן לפנות אלינו וליהנות מהייעוץ המקצועי האיכותי ביותר בתחום.
כל הזכויות שמורות crm-software.co.il © 2011