תוכנה לניהול קשרי לקוחות למרכזים רפואיים
מנהלים מרכז רפואי? רוצים לייעל את מערך השיווק של בית העסק? זה הזמן להיחשף לכלל היתרונות הטמונים במערכות תוכנה לניהול קשרי לקוחות. מכלול היתרונות של התוכנה בשילוב התאמת פונקציות התוכנה לצרכי המרכז הרפואי אותו אתם מנהלים, יסייעו גם לכם לשפר את הקשר הישיר עם כל לקוח ולקוח, יסייעו גם לכם לזהות הזדמנויות מכירה באופן מהיר יותר, ומעל הכול, יאפשרו גם לכם ליהנות מגידול משמעותי בהכנסות כפועל יוצא מעבודת שיווק אפקטיבית יותר.
מהי מערכת ניהול קשרי לקוח?
תוכנה לניהול קשרי לקוחות היא למעשה כלי ניהולי- ארגוני, המאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של פונקציות שיווקיות. תוכנת קשרי לקוחות מאפשרת לכם לנהל ולפקח על כל תהליכי השיווק והמכירה באופן מאורגן ומסודר. תוכנת ניהול קשרי לקוח אוספת עבורכם מידע רלוונטי אודות כל לקוח ולקוח, מסייעת לכם לבחון את מערך השירות בכל רגע נתון, מעניקה לכם היסטוריות התקשרויות עם כל לקוח בלחיצת כפתור, ומעל הכול, מאפשרת לכם להתאים פיצ'רים (פונקציות שונות מעולם התכנות) בהתאם לצרכי המרכז הרפואי הספציפי אותו אתם מנהלים.
תוכנה לניהול קשרי לקוח- התאמה מקסימאלית לצרכי המרכזים הרפואיים
תוכנה לניהול קשרי לקוחות בתחום המרכזים הרפואיים, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון נרחב של פונקציות מקצועיות המותאמות לצרכי בית העסק, לרבות, יומן פגישות, ארכיון ביקורים והיסטורית טיפולים אישית עבור כל פציינט, ארכיון צילומים ומסמכים, בניית תיק רפואי ותוכניות טיפול לכל לקוח, ביצוע פעולות חיוב באמצעות הנהלת חשבונות ועוד מגוון נרחב של ממשקי התקשרות ואפשרויות יצירת קשר עם כל לקוח ולקוח שלכם, או לחילופין, עם לקוחות פוטנציאליים המביעים עניין במסגרות הטיפול אותם אתם משווקים.
תוכנת ניהול –למי זה מיועד?
תוכנה לניהול קשרי לקוחות בתחום המרכזים הרפואיים מיועדת לכל מרכז רפואי בכל תחום, לרבות, מוקדי רפואת מומחים, מרפאות שיניים, מרכזי טיפוח ומכוני קוסמטיקה, מכוני פיזיותרפיה, מכוני ספא ועוד. כיום, אפשרויות הטמעת המערכת המתקדמת מאפשרת לכל אחד ואחת מכם לבצע התאמה מקסימאלית בין יכולות התכונה לבין צרכי בית העסק והמרכז הרפואי אותו אתם מפעילים.
כל הזכויות שמורות crm-software.co.il © 2011