תוכנה לניהול משרד היא הבסיס לפעולה של כול עסק בימנו. עברו ופסו מהעולם הימים בהם אנשים כתבו בפנקס את תחשיבי העסק שלהם וכמותם חלפו הימים שבהם השתמשו באקסל לסדר את נתוני העסק, תוכנה יעודית לניהול המשרד היא אלמנטרית לעסק כמו חשבון בנק או רואה חשבון. תוכנות לניהול משרד הן מגוונות ובנויות לספק צרכים שונים לעסקים בגדלים שונים, למעשה היום המגוון כה רב עד שלכול ענף יש תוכנה לניהול משרד יעודית לו ולה מתחרים רבים, חשוב להבין את צרכי העסק לפני שבוחרים לו את התוכנה המתאימה, חשוב שאופן תפעול התוכנה המשרדית יהיה קל על מנת שיהיה אפשר למצות את היתרון הניהולי שבשימוש בתוכנה, חשוב לדעת מה התמיכה והשירותים שבית התוכנה מציע לכם, והאם התוכנה גמישה לפעול במסגרת מתרחבת ומתחדשת של צרכים שאולי לא עולים בדעתכם בזמן רכישתה אם לדוגמא העסק שלכם יתרחב בהתמחויותיו או יעבור להתמחויות אחרות.
החיזוקים שתוכנה לניהול משרד נותנת
משרד שנעזר בתוכנה לניהולו משיג יעילות גדולה ביותר, מעתה משימות המשרד מאורגנות במסד נתונים קריא ונגיש, ניתן לראות את הפעולות השגרתיות של החברה מתוארכות בזמן שנעשו ובזמן אמת, ניתן לשלוף את הנתונים שזרמו לעסק ומתוכם להוציא סטטיסטיקות ואסטרטגית ניהול להצבת יעדים עתידים, ניתן לראות את מסד הנתונים שלכול הפן הפנים אירגוני של העסק ולקבוע מדיניות המשכית או חדשה כמו- הרכבת זמני משמרות עד לרמת העובד הבודד, לוחות זמנים, זמני כניסה ויציאה מהעבודה, גליונות נוכחות, ניהול מצאי, לוגיסטיקה מול תזרים מזומנים, הוצאת דו'חות מעקב, בניית אינדקס לפי נושא מבוקש, פיקוח על משכורות ותזרימי מזומנים נכנסים ויוצאים, תשלום לספקים ותאריכי חידוש מלאי וכו'.
שיפור הקליינטורה וסגירת עסקאות
חלק מרכזי נוסף של תוכנה לניהול משרד הוא היתרון שהיא מעניקה בשימור לקוחות, בעזרת התוכנה אפשר לעקוב אחרי מערכת היחסים העסקית עם הלקוח, זמני ההתקשרות, תכיפות, ההעדפות וסוג השרות, שביעות הרצון של הלקוח מהשרות, אופן התשלום ופרטים אישים של הלקוח, כך אפשר לעלות באופן מיידי כמעט את פרטי הלקוח ולפנות אליו באופן שהוא אישי ומחזק את זיקת הלקוח לעסק.
כל הזכויות שמורות crm-software.co.il © 2011