הקמת מועדון לקוחות באמצעות תוכנה לניהול קשרי לקוחות
אחד היתרונות הבולטים של שימוש במערכות תוכנה לניהול קשרי לקוחות שייך לכל נושא שימור הלקוח והפיכתו ללקוח נאמן לאורך זמן. המודולים המתקדמים הנמצאים במערכות התכונה השונות, מאפשרות לכל אחד ואחת מכם, המנהל עסק בכל סדר גודל, להפוך כל לקוח, קבוע או מזדמן ללקוח נאמן לאורך זמן.
באמצעות תוכנה לניהול קשרי לקוחות, תוכלו לבסס מאגר נתונים מורחב אודות לקוחות בית העסק. מאגר נתונים זה, הכולל בין היתר פרטי מידע כללים ומורחבים אודות כל לקוח ולקוח, יסייעו לכם להקים מאגר לקוחות דינמי ואיכותי, שיהפוך עם הזמן למועדון לקוחות פעיל.
כידוע, מועדוני לקוחות מתבססים על הענקת הטבות ומבצעים מיוחדים ללקוחות קבועים. אמצעי שיווק זה מהווה את הבסיס העסקי עבור כל מועדון לקוחות בכל תחום ובכל גודל, והוא נועד בעיקר לחזק את הקשר הרציף בין בית העסק לבין הלקוח.
תוכנה לניהול קשרי לקוחות יודעת לכמת נתונים שונים מתוך מאגר הלקוחות שלכם, ולספק לכם (בלחיצת כפתור) נתונים שונים כגון: היסטוריית הרכישה של כל לקוח ולקוח, העדפותיו האישיות של כל לקוח ולקוח בנוגע למוצרים או לשירותים אותם הוא רוכש, העדפותיו האישיות של כל לקוח בנוגע לדרכי ההתקשרות עימו, וכמו כן, את העדפותיו של הלקוח בנוגע לסוג המבצעים וההטבות שהוא מעדיף לקבל מכם.
נתונים אלו ואחרים יכולים להוות בסיס איכותי וכמותי לכל פעולה שיווקית שלכם, הן במסגרת מבצע מכירות מזדמן, והן במסגרת הקמת מועדון לקוחות. כלל הנותנים המופקים על ידי התוכנה מגיעים אליכם באמצעות דו"חות מקוונים, המאגדים בתוכם מידע רלוונטי אותו אתם הגדרתם מראש. לדוגמא: תוכלו להוציא מידע אודות כלל הלקוחות שלכם החוגגים יום הולדת באותו שבוע- ולהנפיק להם שובר מיוחד לרגל יום הולדתם באמצעות המערכת, וכל זאת בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח בהתאם להעדפות הרכישה שהוא כבר ביצע אצלכם בעבר.
תוכנה לניהול קשרי לקוחות משלבת בתוכה גם אמצעים שונים לצרכי ניהולו השוטף של העסק, ובשילוב הידע העצום שהיא מעניקה לכם אודות העדפות הלקוח, היא הופכת לכלי שיווקי וניהולי רב עוצמה.
למאמרים נוספים בנושא ראה גם הפקת חשבוניות לעסק
כל הזכויות שמורות crm-software.co.il © 2011